Právě mi přišel email [z etargetu] s informací, že do ETARGETu vstoupil zahraniční investor. Poměrně kuriózní je, že se tak stalo po spuštění adsense pro obsah v ČR/SR (i když on se ten deal nejspíš připravoval několik měsíců a málokdo tehdy tušil o adsense).
Zdá se, že letošní rok bude ve znamení konsolidace. Proslýchá se, že investor by měl vstoupit také do Impression Media (včetně contentové a technologické dceřinky), v lošnkém roce vstoupila (pro mně dost nepochopitelně) Sanoma do projektu eStránky.cz. Zajímavé bude také sledovat, jak dopadnou námluvy mezi Atlasem a Mafrou [1], [2]. Zaslechl jsem ještě cosi o akvizi poměrně perspektivní internetové firmy (s dost zajímavými brandy a contentem), ale zatím o ní nesmím mluvit :-/
Abych řekl pravdu, tak ten vstup investora do Etargetu moc nechápu (což asi nejsem sám) 🙂
Nyní bude zajímavé, kam bude Etarget dále směřovat – na Adsense prostě nemá, takže já osobně nevidím moc možností, kde by se mohl dále realizovat.
Presne tak. Navic az do toho slapne poradne Google a zlanari mafru, cpress a dalsi contentove mamuty ke spolupraci, tak bude etarget uplne v prdeli. Maji pry ale slusnou pozici na Slovensku, jenze Slovensko bych ani nenazyval trhem. Takze to taky nechapu.
Ano, na Slovensku mají nějakou pozici vybudovanou, ale i tam ji, myslím, budou jenom ztrácet…
btw, nevíte někdo, jak je na tom v Maďarsku? Teď jsem koukal na web a mají tam ještě víc partnerů než v ČR a na Slovensku (což samozřejmě nevypovídá nic o úspěšnosti).
A z čeho soudíš, že se CPress s Googlem dohodne? 😉
Protoze prachy nesmrdej a adsense proste prinasi daleko vice penez, podle mych zkusenosti az 10x (mluvim o contentovych webech). A kdyz to nebude CP, bude to nekdo jiny. Treba Ringier 🙂
Jenze Cpress ma vlastni kontextovy system BBkontext.cz tzn, ze podil z prijmu ma 100% nikoliv 30% jak nabizi Google. O tom pomeru 10x bych pochyboval.
Franto, Cpress nemá BBkontext.cz, ale Adcontext.cz. Problém toho systému je, že nemají skoro žádné inzerenty. O neúspěchu mimo jiné svědčí i to, že nyní zobrazují raději odkazy z Etargetu…
to Franta:
Adcontext.cz nám měsíčně „vynášel“ (než jsme ho po doporučení Google zrušili) tolik, co nyní AdSense za den, stačí?