Esejčoupípíajendží

Z aktuálního Týdne:

České obchodní hyperdomy už mají své fanouškovské webové stránky. Stvořili je třeťáci z Gymnázia Nad Alejí v Praze 6 a jejich návštěvnost (někdy i přes tisíc lidí denně) ve spojení s reklamními bannery jim zaručuje přivýdělek – zhruba osm tisíc korun měsíčně. „Neříkám, že bych v nákupních centrech chtěl trávit celé dny, ale na vybírání a nakupování je to fakt hodně dobrý,“ říká osmnáctiletý Ondřej Kolafa. Zdá se, že jeho generace netrpí vůči gigantickým „obchoďákům“ žádnými předsudky.
„Nad prvním patrem se nachází vysoká půlkruhová střecha z průsvitného polykarbonátu, takže celá vnitřní dvorana je krásně prosvícena. To dává člověku pocit, že není někde zavřený, a je mu zde příjemně, jako někde v parku.“ I taková slova chvály najdete na adrese www. erupce.cz/obchodni-centra.

Osmičku měsíčně, to člověk na ulici nenajde. Zvlášť ne během střední školy 🙂

Za tip na článek děkuju Radkovi.

5 komentářů u „Esejčoupípíajendží

  1. Hm, fakt dobrý projekt! Dokonce mě napadlo to samé, když jsem minulý týden četl článek v Respektu na téma – Proč velké obchodní centra nemají zákazníky (či tak nějak byl ten název). A vůbec mě nenapadlo, že něco podobného už je.. No držím jim palce a ty prašulky, kdybych já měl tenkrát na střední, to by se žilo 🙂

  2. TB: ten článek o nákupních centrech bez zákazníků byl v reflexu – http://www.reflex.cz/Clanek27120.html

    ale jinak ti středoškoláci mají docela slušné PR – podle toplistu jim na ty stránky o obchodních centerch chodí lidi téměř výhradně na výraz “nákupní centrum chodov” a do té návštěvnosti si započítávají i ty vlastní školní stránky erupce.cz, nikoli jen tu část o obchodních centrech. Ale asi je to baví 🙂

  3. A to jim osmicku dava ten web nakupni-centrum.cz, coz je jedina reklama, ktera tam beha?:)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *