Hledáme posilu do Skrblíka

Hledáme do Skrblíka posilu, ideálně šikovnou slečnu „Douchovou“.

Nemáme žádné požadavky na formální vzdělání nebo praxi, očekáváme ale pracovitost, pečlivost, velmi dobrou znalost českého jazyka a ochotu se učit nové věci. K vykonávání práce je nezbytný vlastní počítač a připojení k internetu. Zkušenost s tvorbou obsahu je velkým plus. Vše potřebné vhodného kandidáta naučíme.

Náplní práce bude administrace našich „služeb“ v rámci Skrblíka jako slevové kupóny, diskusní fórum a také rešerše/příprava některých článků, např. Letáková hlídka.

Na začátků počítáme s objemem práce ve výši cca 50 hodin měsíčně, během 6-12 měsíců je reálná šance na plný úvazek. Nabízíme odměnu ve výši 80-100 Kč za hodinu, tedy 4 000-5 000 Kč měsíčně.

Práci je možné vykonávat odkudkoli, nemáme fyzické kanceláře, členové skrblíkova týmu pracují z ČR, Irska a Ukrajiny.

O práci se můžete ucházet následujícím způsobem:
Připravte aktuální vydání článku Skrblíkův týden v rozsahu 5-7 tipů. Vzor naleznete zde.
Při tvorbě článku myslete na to, že by měl být pestrý, zaujmout co nejširší čtenářskou obec – vedle levných zájezdů do Chorvatska píšeme také o vstupenkách na hudební festivaly.

Článek nám pošlete emailem na info@skrblik.cz, do předmětu uveďte PRÁCE a na konci emailu prosím napište váš oblíbený film.

Uzávěrka je o půlnoci 31.10.2016.

8 komentářů u „Hledáme posilu do Skrblíka

  1. ahoj fandore
    kdo vam delal wp sablonu?
    doporucis nekoho?
    dik

  2. zdar, dělal to teplákovský grafik David Kohout, kódoval nějakej jeho kámoš.

  3. Co mě neskutečně jebe na tom webu?
    1) Pořád to po mě různě po webu chce emailovou adresu na registraci newsletteru, i když už ho dávno registorvaný mám – proč tam není login, aby web věděl kdo jsem a že už jsem registrovaný?
    2) Při kliku na link na článek z newsletteru mě to náhodně (někdy ano, někdy ne) přesměrovává na “http://www.skrblik.cz/blokovani-reklamy/” i když mám Skrblíka v allowed sites v AdBlocku!

  4. Hele, Lukáš položil docela rozumné dotazy, které serou určitě více lidí…
    Neměl bys ho jen tak z voleje posílat do prdele 🙂

  5. Jako to zakrývaní obsahu s requestem na registraci newsletteru je UX fail jak prase… (pro lidi co už newsletter odebírají). Nechápu jak to může mít na webu někdo kdo se webem živí webem X let.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *